13 Eylül 2010 Pazartesi

cumartesi gündemi..

Malum son 2 haftadır Balıkesir'deydim.. Ara ara girip gelişmelere bakıp çıkıyordum. Ama artık kürkçü dükkanındayım:) Gerçeklere dönmenin zamanı gelmiş..

Bayramın 3.gününde hem referandumu hem maçı bahane ederek çıktım yola.. İyi ki maç için dönmüşüm yoksa Twitter Kartallarının Kazan buluşmasını ve Beşiktaşımın müthiş galibiyetini kaçıracaktım..

İstanbul'a ulaşır ulaşmaz çıktım Kazan'a yola.. Sanıyorum ki Twitter Kartalları'ndan bikaç kişiyle buluşacağım.. Bir gittim yaklaşık 7-8 kişiyiz derken 15-16 kişiye ulaşmışızdır:) Onur konuğumuz kimdi bi tahmin edin:) Evet Itır Esen:)





Maç için yorumu Bellamy yapmış onu yazmayacağım fakat maç bittikten sonraki 5-6 dakikayı yazmazsam olmaz:) Maçın son dakikaları.. Biz 4-0 öndeyiz. Kapalıdan yükselen tezahürat: ''Yönetim uyuma, NTVyi yayınla..'' Biliyosunuz Beşiktaş-Ankaragücü maçıyla aynı saatte başlamıştı Dünya Basketbol Şampiyonası yarı finali.. Türkiye- Sırbistan.. Eğer izlediyseniz o son dakikalardaki stresi yaşamışsınızdır.. Gelin bir de İnönü'de yaşayın, scoreboardta izleyin.. Böyle bir taraftar desteği eminim yapılmamıştır salonda.. Kimse çıkmadı Beşiktaş maçından sonra stadtan, herkes desteğe başladı..

12 dev adam için söyleyecek bikaç cümlem var:
Hepiniz harikaydınız çocuklar.. Salondakileri, Şeref Bey'dekileri, tv başındaki herkesi gururlandırdınız.. Bize çifte bayram yaşattınız.. İyi ki varsınız.. Öncelikle Balıkesir'li Oğuz Savaş'a sonra diğerlerine böyle bi gururu yaşattıkları için sonsuz teşekkürler..

Hiç yorum yok: